Get Adobe Flash player

Vlčoun.cz na facebooku

Lajkněte náš facebook...

Inzerce

20191001 csad vsetin 01

Inzerce

Vybíráme napříč z krajů...

 V Ústí staví novou trať,
pojede jedním směrem

 Kopřivnické nádraží projde
opravou za miliony

 Lidé s v olomoucké MHD
od června připlatí

 Litvínov letos začne
s opravou tratě

Další trolejbus s baterií v Budějovicích je Lucie

ČESKÉ BUDĚJOVICE - Symbolicky na svátek Sv. Valentýna, 14. února pokřtili zástupci Dopravního podniku města České Budějovice v pořadí již druhý kloubový trolejbus Škoda 27 Tr s trakční baterií.

V prosincové anketě vybrala na facebooku veřejnost k Martinovi, který byl pokřtěn 11. listopadu v centru, jméno Lucie...


Nový nízkopodlažní trolejbus dostal jméno Lucie (14. února 2017, DPmČB).

Kmotry se stali Jan Kučera, vedoucí provozu trolejbusové dopravy a Viktor Lavička, vedoucí útvaru obchodu. Jan Kučera je navíc řidič prvního trolejbusu s označením 15Tr, který 2. května 1991 vyjel na obnovených trolejbusových linkách v Českých Budějovicích.

"V rámci obnovy vozového parku pořídíme v letošním roce další dva tyto parciální trolejbusy," doplnil ředitel dopravního podniku Slavoj Dolejš. Trolejbus Škoda 27Tr s trakční baterií je určen pro přepravu osob. Tomuto požadavku odpovídá rozmístění sedadel, vyčlenění prostoru pro přepravu 2 dětských kočárků nebo 2 invalidních vozíků pro přepravu tělesně postižených osob. Toto místo se nachází v oblasti druhých, respektive třetích nástupních dveří. Místo pro vozíčkáře je vybaveno úchytným systémem vozíků s možností aretace vozíku a opěrným prknem.


Nechyběl ani symbolický křest a přání mnoha šťastných kilometrů (14. února 2017, DPmČB).

Trolejbus vychází z koncepce nízkopodlažní modulární stavby. Má stoprocentní podíl nízké podlahy k ploše určené pro stojící cestující. Případné podesty a stupně pod sedadly jsou co nejvíce omezeny. Nad nutnými podběhy nad koly jsou umístěny sedačky, aby prostor pro cestující byl optimálně využit. Trakční baterie je navržena pro jízdu o délce 22 km za den při plném vytížení vozidla při jízdě po rovině v městském provozu (zastavení průměrně každých 300m). Tuto vzdálenost je možno rozdělit do tří a více kratších úseků.

Při jízdě na trakční baterii je uvažován třicetiprocentní výkon topení a plný výkon klimatizace v salónu a plný výkon topení kabiny řidiče. V rámci každého cyklu je dodržen poměr doby jízdy pod trolejovým vedením vůči jízdě na trakční baterie 2:1. Trolejbusy jsou konstruovány i pro provoz na troleji při demontáži trakční baterie.


Lucie se již delší dobu prohání českobudějovickými ulicemi (14. února 2017, DPmČB).

Naši mediální partneři:

      
20170702 spoluprace dopravacek

Kvalitní české firmy a zajímavé akce v dopravě:

    20160301 banner down 03 20160301 banner down 04 
Chcete být vidět na tomto místě a oslovit tak tisíce návštěvníků měsíčně? Napište nám a dozvíte se více!